Tere tulemast meie e-poodi!
Siit leiad alati midagi magusat ja tervislikku :)
Pakid saadame üle Eesti pakiautomaatidesse. Alates 50€ tellimusest on saatmine TASUTA!
E-POE MÜÜGITINGIMUSED
Laari talu e-poe (edaspidi E-pood) omanik on Laari Talu OÜ, Reg. nr. 11670241; Tartumaa, Elva vald, Vahessaare küla, 61215; Telefon (+372) 508 4676; Email: info@laaritalu.ee.
E-poel on õigus igal ajahetkel Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse E-poe kodulehel http://laaritalu.ee/pood ning need jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-poodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient nõustunud E-poe müügi- ja privaatsustingimustega.
Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad E-poest toodete ostmisel.
Teave toote kohta on esitatud E-poes vahetult toote juures.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi ja suunduda kassasse. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel tuleb valida soovitud tarneviis. Makseviisiks on hetkel pangaülekandega tasumine. Peale tellimuse esitamist saadetakse tellimuse tegijale info tasumise kohta. Tellimust hakatakse töötlema peale makse laekumist.
Arveldamise valuuta on Euro (€).
Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Laari Talu OÜ arvelduskontole.
Kohaletoimetamise tingimused
Kaupu toimetatakse kohale üle Eesti pakiautomaatidesse. Kasutame nii Omniva, Itella Smartposti kui DPD pakiautomaate. Endale sobiva tarnekoha valib klient ostu sooritamisel kassas.
Transpordi tasu ei sõltu pakiautomaadi valikust, see on 3€ (koos km-ga) kuni 50€ ostu puhul ja üle 50€ ostud toimetame kohale TASUTA.
Toodete säilivus
Laari talu e-poes müüdavatel kaupade puhul garanteerime vähemalt 60 päevase säilivusaja.
Taganemis- ja pretensioonide esitamise õigus
Tulenevalt toodete iseloomust ei ole võimalik tellitud tooteid tagastada. Klient on kohustatud tellimuse vastuvõtmisel koheselt tooted üle vaatama.
Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (e-mail info@laaritalu.ee), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.
E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
E-pood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel.
E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile.
Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.
E-poe vastutus on piiratud toote maksumusega.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
E-poe isikuandmete vastutav töötleja on Laari Talu OÜ. E-poe kaudu ei koguta makseid, kaupade eest tasub klient ülekandega oma panga kaudu.
E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Vaidluste lahendamine
Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.
Kui klient ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Samuti on kliendil õigus pöörduda Tartu Maakohtusse.
Kategooriad
Näitan kõiki 9 tulemust